Портал в режимі тестування та наповнення
  • A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • Українською
  • English
  • Norsk
Звернення громадян
Опубліковано 17 лютого 2020 року о 12:09

Відповідно до статті 1 Закону України «Про звернення громадян», «громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення».

Відповідно до статті 3 Закону України «Про звернення громадян», «під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.

Пропозиція (зауваження) - звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.

Заява (клопотання) - звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання - письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.

Скарга - звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб».

Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

У які способи громадяни можуть звернутися до Посольства України в Королівстві Норвегія:

1. Надіслати листа на поштову адресу: Embassy of Ukraine in the Kingdom of Norway, Arbins Gate 4, 0253 Oslo, Norway; 

У зверненні має бути зазначено:

  • прізвище, ім’я, по батькові;
  • місце проживання громадянина; 
  • викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. 

2. Надіслати листа на електронну адресу Посольства: embassy@ukremb.no;

В електронному зверненні має бути зазначено:

  • електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним; 
  • застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

3. Залишити звернення у скринці «Для звернень громадян» у приміщенні Посольства для консульського прийому громадян за адресою: Arbins Gate 4, 0253 Oslo, Norway;

4. Подати звернення під час особистого прийому у Посла України в Королівстві Норвегія у приміщенні Посольства у робочі дні з 9:00 до 18:00 за адресою: Arbins Gate 4, 0253 Oslo, Norway.  

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику.

Просимо враховувати, що звернення з консульських питань, а також запити щодо готовності документів, питань громадянства, апостилю, легалізації тощо, не належать до звернень у визначенні Закону України «Про звернення громадян» і можуть надсилатися у довільній формі на адресу електронної пошти consul@ukremb.no. Також з відповідями на найпоширеніші питання з консульської тематики можна ознайомитися за посиланням. Крім цього, телефонні консультації з консульських питань проводяться у понеділок, середу та п’ятницю з 15:00 до 17:00 за номером (+47) 22 83 55 58.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux