• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • Українською
  • English
Електронний запис на консульський прийом
Опубліковано 01 березня 2021 року о 13:28

Шановні заявники!

З 15.11.2023  оновлюється механізм авторизації під час запису до Е-Черги.

Задля покращення доступу до консульських послуг, Вашої безпеки та боротьби з кібершахрайством запис до Е-Черги МЗС відбуватиметься за умови електронної ідентифікації відвідувача, за допомогою е-підписів (на файловому, хмарному чи інших захищених носіях), Дія.Підпис та BankID НБУ.

Електронна ідентифікація забезпечується через платформу ID.GOV.UA. Просимо Вас заздалегідь підготуватися до використання засобів електронної ідентифікації.

• Як авторизуватися на ID.GOV.UA, як створити Дія.Підпис та що таке BankID НБУ - Ви зможете дізнатися на відповідній сторінці порталу МЗС - https://cutt.ly/queue-id

• Крім Е-Черги, електронний підпис також надасть Вам можливість користуватися величезним переліком електронних послуг Порталу Дія - https://diia.gov.ua !

(!) Оскільки записи, створені у попередній версії Е-Черги, були перенесені до оновленої, ефект від впровадження нового механізму авторизації буде дещо відкладеним. Просимо поставитися до цього з розумінням.

ПЕРЕД ЗАПИСОМ НА ПРИЙОМ, БУЛЬ ЛАСКА, ПЕРЕВІРТЕ НАЯВНІСТЬ ВСІХ НЕОБХІДНИХ ДОКУМЕНТІВ

посольство україни в королівстві швеція - запис на прийом

Правила та інструкція з реєстрації на прийом

При реєстрації слід надавати електронну адресу на загальновідомих міжнародних або українських поштових сервісах. Українські урядові поштові сервери, до яких належить електронна пошта ПУ в Норвегії, не приймають та не надсилають електронні листи на російські поштові сервіси на домені .ru та причетних: Yandex, Mail, Rambler, List тощо.

УВАГА! У зв’язку із великою кількістю звернень Електронна черга може бути заповнена. Це спричинено запитами українців, які масово прибули в Норвегію без документів після 24.02.2022 та потребують їх оформлення. Рекомендуємо регулярно відслідковувати появу нових місць.

У випадку відсутності зворотного зв’язку з заявником (вимкнений телефон, не підіймає слухавку протягом трьох дзвінків, недіючий номер, не відповідає на листи), бронювання буде видалене адміністратором.

УВАГА! Консульський відділ Посольства приймає громадян виключно за наявності у них готового пакету документів (заповнені заяви, оригінали, ксерокопії, фото).

Не допускається реєстрація однієї і тієї ж особи з одного і того ж питання на різні дати. Така реєстрація буде БЕЗ ПОПЕРЕДЖЕННЯ видалена адміністратором! Консульська посадова особа Посольства залишає за собою право скасувати/перенести реєстрацію на інший час, повідомивши про це заявника за залишеними під час реєстрації реквізитами.

Якщо у заявника виникли непередбачувані обставини, які не дозволяють прийти на прийом, необхідно якомога раніше самостійно скасувати запис. 

Запис на консульський прийом безкоштовний. Використання цієї системи посередниками та отримання на її основі будь-якої вигоди неприпустимо.

Записи в цій автоматизованій системі здійснюються громадянами самостійно, консульські посадові особи не можуть бронювати час для громадян або вносити зміни до існуючих бронювань.

У випадку оформлення консульської дії щодо дітей до 16 років, запис робиться на ім'я та прізвище дитини.

Необхідно зазначати дані тієї особи, яка безпосередньо отримуватиме консульську послугу. Передача запису в електронній черзі друзям і знайомим не допускається. 

Для кожного з членів родини потрібно зробити окремий запис на прийом.

  • Наприклад, якщо у Вас троє дітей, і кожному з них потрібно оформити набуття громадянства, Вам потрібно створити три окремі записи на прийом за даними Ваших дітей. 

Для кожної консульської дії потрібно зробити окремий запис на прийом.

  • Виняток - одночасне оформлення набуття громадянства та внесення даних про дитину до паспорта батьків для дитини, що народилася у Норвегії (Ви можете здійснити один запис на прийом та подати документи і для набуття громадянства, і для внесення в закордонний паспорт, підготувавши для кожної дії необхідні документи)

Користуючись системою запису на прийом, Ви погоджуєтесь на надсилання та опрацювання повідомлених персональних даних Посольством в рамках та обсязі, необхідному для вчинення обраної консульської дії.

Увага! Просимо пам’ятати, що обрана вами консульська дія може бути вчинена ТІЛЬКИ за умови наявності у Вас усіх необхідних документів.

Увага! Заявник несе персональну відповідальність за підготовку необхідних документів для вчинення обраної консульської дії (наявність оригіналів та їх копій).


Банківські реквізити Посольства України в Королівстві Норвегія для сплати консульського збору:

Отримувач: Embassy of Ukraine in the Kingdom of Norway

Адреса: Arbins gate 4, 0253 Oslo, Norway

№ рахунка (NOK): 70580583219

Bank: DNB

BIC (SWIFT): DNBANOKKXXX

IBAN: NO3770580583219  (зазначається у разі сплати платежів з-за кордону).

У полі "Призначення платежу" необхідно стисло зазначити консульську дію та прізвище особи, для якої вчиняється консульська дія, наприклад: оформлення паспорта; Петро Петренко

Збір потрібно сплатити до відвідання Посольства і на прийом принести роздруковану квитанцію про сплату.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux