МЗС України представило чат-бот платформу для консультативної підтримки громадян
Опубліковано 24 травня 2021 року о 13:42

Міністерство закордонних справ України у співпраці з українськими ІТ-спеціалістами створило чат-бот платформу для цілодобової консультативної підтримки громадян.

Про це у вівторок, 18 травня, повідомив на брифінгу міністр закордонних справ України Дмитро Кулеба.

Міністр представив бета-версію нового цифрового продукту МЗС, завдяки якому сотні тисяч громадян вже можуть цілодобово та з будь-якої точки світу всього у кілька кліків отримати необхідну інформацію з консульських питань. 

«Масштабна цифровізація в МЗС входить до моїх пріоритетів на посаді міністра закордонних справ. Ми вже досягли відчутного прогресу у перетворенні МЗС на сучасне, цифрове відомство, яке працює в інтересах громадян, держави та бізнесу. І сьогодні презентуємо новий цифровий продукт: чат-бот МЗС України», – зазначив він.

Дмитро Кулеба розповів, що бета-версія чат-боту вже доступна у месенджері Telegram: @Mfa_support_bot, і планується його розміщення і на інших платформах. Новий цифровий інструмент наразі передусім розрахований для допомоги громадянам України, які мешкають чи подорожують за кордоном. У ньому, серед іншого, можна знайти: 

  •  як знайти консульство і попасти на прийом
  •  як оформити паспорт, посвідчення особи на повернення в Україну 
  •  як стати на консульський облік
  •  як вчинити нотаріальні дії та засвідчити документи 
  •  як проголосувати на виборах за межами України
  •  що робити у разі надзвичайних ситуацій
  •  низка інших консульських питань

«Новий чат-бот спрощує життя громадянам, які відтепер можуть з легкістю дізнатися необхідну інформацію просто в месенджері. І це загалом наша філософія роботи на консульському напрямі: спрощувати життя нашим громадянам і захищати їх, якщо вони потрапляють в біду», – зауважив міністр.

Міністр нагадав, що новий чат-бот МЗС України розроблений в партнерстві із компанією We_Challenge під час сімнадцятого ІТ-чемпіонату DEV Challenge на безоплатній основі: “Ми не витратили жодної копійки бюджетних грошей на цей проєкт”. Дмитро Кулеба висловив особливу вдячність українським IT-спеціалістам, які взяли участь у розробці цього цифрового інструменту.

Пропозиції та зауваження щодо роботи чат-боту можна надсилати на електронну адресу: support_bot@mfa.gov.ua

Довідково: ІТ-чемпіонат DEV Challenge – щорічне змагання ІТ-спеціалістів, організоване компанією з втілення інновацій We_Challenge. За шість років проведення змагань, участь у них взяли 18 тис. ІТ-шників.

Джерело: МЗС України 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux